Begrepen
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website. Privacy beleid

Veelgestelde vragen

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
    Wij accepteren iDeal, Creditcard, vooruitbetaling via bankoverschrijving en betalen bij afhalen. Voor onze buitenlandse klanten accepteren wij daarnaast ook Bancontact, KBC/CBC Betaalknop en Belfius Direct Net.
     
  • Ik ben iets vergeten te bestellen, wat kan ik doen?
    Geen probleem, stuur ons even een berichtje via [email protected] zodat we het aan je bestelling kunnen toevoegen.
     
  • Kan mijn bestelling met spoed verzonden worden of kan ik iets doen waardoor ik zeker weet dat het pakket er op een bepaalde datum is?
    Wij proberen bestellingen altijd binnen 2-3 werkdagen te versturen. Stuur ons een berichtje via [email protected] en laat weten wanneer je je bestelling in huis moet hebben. Dan gaan wij alles proberen om te zorgen dat je de spullen op het gewenste moment in ontvangst kan nemen.
     
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij proberen alle bestellingen binnen 2-3 werkdagen na betaling te verzenden. Zodra wij je bestelling versturen, krijg je hier via e-mail bericht over. In deze e-mail staan ook de track & trace gegevens van de vervoerder, hiermee kun je het pakket volgen. Meestal wordt het pakket de volgende dag bij je bezorgd.
     
  • Mijn bestelling is verzonden, maar het is er nog niet! Wat nu?
    98% van de pakketten worden de eerste bezorgdag na verzending afgeleverd. In enkele gevallen is het een dag later. Op de dag van verzending sturen wij een email verzonden waarin wij aangeven dat de bestelling is verzonden. In die e-mail staat aangegeven hoe je het pakket kunt traceren. Wanneer dat niet meer informatie oplevert, dan kun je contact opnemen met [email protected]. Hoe sneller je contact opneemt, hoe meer wij voor je kunnen betekenen.
     
  • Wat als er iets beschadigd is aangekomen?
    Uiteraard doen wij ons uiterste best om de producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Helaas kan er onderweg altijd iets gebeuren waardoor een beschadiging ontstaat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail ([email protected]), in ieder geval binnen 3 werkdagen. Het is handig als je het bestelnummer mee stuurt.
     
  • Wat als er een verkeerd artikel is geleverd?
    Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle door jou bestelde artikelen te verzamelen en in te pakken. Wij controleren zeer scherp dat de juiste artikelen in het pakket gaan. Maar wij zijn ook gewoon mensen, dus kan het een enkele keer voorkomen dat een verkeerd artikel wordt verzonden. Wij stellen het zeer op prijs als je in deze gevallen contact met ons hierover opneemt, zodat wij een oplossing kunnen bieden. Door het melden help je ons ook om deze fouten te in de toekomst te voorkomen. Wil je binnen drie dagen contact met ons opnemen? Stuur een e-mail naar [email protected]. Het is handig als je het bestelnummer mee stuurt.
Tevredenheid gegarandeerd

14 dagen bedenktijd op alle producten

Gratis verzending

Alle bestellingen boven €120,- worden gratis verzonden

Meest complete aanbod

Alles voor het bakken en versieren van koekjes